imh

Η πολύ γόνιμη, δημιουργική και απαιτητική συνεργασία μου με την κυπριακή επιχείρηση imh -πολύ-πολύ μεγάλο όνομα στην τοπική αγορά στον τομέα της διοργάνωσης συνεδρίων, σεμιναρίων, ημερίδων, εμπορικών εκθέσεων, στην έκδοση εξειδικευμένων εντύπων business media, όπως και στην παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών- είναι από τις ιδιαίτερα σημαντικές. Κι αυτό, διότι πρόκειται για μια συνεργασία διαρκείας, η οποία πέρα από το επαγγελματικό κομμάτι μου δίνει τη δυνατότητα να εξελίσσομαι σε προσωπικό επίπεδο, μαθαίνοντας (ώστε να μπορέσω να ανταποκριθώ) νέες πληροφορίες και πραγματικότητες, και γνωρίζοντας καινούργιο κόσμο (από το εξωτερικό κυρίως).

Η συνεργασία μου, λοιπόν, με την imh, αφορά στο γράψιμο όλων των κειμένων για τις μπροσούρες των συνεδρίων που διοργανώνει. Μέχρι σήμερα έχω κληθεί να γράψω για θεματολογίες, όπως είναι η Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη (ΕΚΕ), το Λιανεμπόριο (Τροφίμων/Ποτών, Μόδας) και Ηλεκτρονικό Εμπόριο (e-Commerce), το τρίπτυχο Τεχνολογία-Πληροφορική-Τηλεπικοινωνίες. Οι χρόνοι παράδοσης είναι εξαιρετικά πιεστικοί, αφού τα κείμενα για την μπροσούρα του συνεδρίου συχνά συντάσσονται μόλις ελάχιστες βδομάδες ή και μέρες πριν τη διοργάνωσή του. Το συγκεκριμένο χαρακτηριστικό, όμως, μου δίνει την ευκαιρία να δουλέψω υπό πίεση (αντιδρώ πολύ καλά), και να συγκεντρωθώ αποκλειστικά στον πελάτη, την έρευνα και το αντικείμενο του εκάστοτε συνεδρίου.

Η συμβολή μου στο φυλλάδιο για την ημερίδα, αφορά στον τίτλο του συνεδρίου (!), τα σλόγκαν, τα «χτυπήματα» (τίτλοι), το συγκεντρωτικό και πιασάρικο λεκτικό της θεματολογίας (σε τίτλους/bullets), την εισαγωγή, το ακροατήριο, τους ομιλητές, το θέμα που θα αναλύσουν καθένας και το μίνι βιογραφικό τους. Η συνεργασία μου με την imh εξελίχτηκε με την γενικότερη κειμενογράφηση -σε μηνιαία βάση- υλικού (Δελτία Τύπου, συνέδρια κλπ.) για το τμήμα Μάρκετινγκ, το τμήμα Συνεδρίων και εκείνο των Εταιρικών Πελατών.