Loading...

Light Life

1.Γνωριμία με τους πελάτες-ιδιοκτήτες του ολοκαίνουργιου αυτού Κέντρου Διατροφής και Μεταβολικού Ελέγχου. Εκτενής συζήτηση για τους στόχους, το όραμά τους, τη φιλοσοφία, την άποψή τους για τον ανταγωνισμό, την υπάρχουσα πελατεία και το κοινό στο οποίο απευθύνονται, γενικότερα.

2.Σημειώσεις με τα τεχνικά χαρακτηριστικά από τα μηχανήματα υψηλής ανάλυσης. Λεπτομέρειες από τη λειτουργία τους και σημαντικά στοιχεία για τις υπηρεσίες του κέντρου. Κατανόηση του πώς οργανώνεται και δουλεύει ένα πρόγραμμα διατροφής, πού οφείλεται η επιτυχία του και πόσο σημαντική είναι η εξατομίκευση του κάθε προγράμματος και ο χρόνος που διαθέτει ο διατροφολόγος στον πελάτη του!

3.Αφού συγκέντρωσα όσα περισσότερα στοιχεία μπορούσα από τους πελάτες μου, τους ανταγωνιστές τους αλλά και από γνωστούς μου που έχουν βάλει την υγιεινή διατροφή στη ζωή τους κι έχουν επισκεφτεί κέντρα διατροφής, ξεκίνησα να αφαιρώ στοιχεία και πληροφορίες. Αυτό έπρεπε να συμβεί ώστε πρώτον, να δημιουργηθεί ένα 6σέλιδο έντυπο σε μικρό μέγεθος, δεύτερον, για να μην είναι φλύαρο ή υπεραναλυτικό το flyer και τρίτον, για να μείνουν πράγματα που ο υποψήφιος πελάτης θα ανακαλύψει από κοντά, κατά την επίσκεψή του στο κέντρο πια.

4.Καταγραφή της ουσίας, των όσων σημαντικών κρατώ από την έρευνά μου και την επαφή μου με τους πελάτες μου, και χρησιμοποίηση ευχάριστων όρων και καίριων λέξεων-κλειδιών στο διαφημιστικό έντυπο. Αφού ολοκλήρωσα τη δουλειά μου, ζήτησα επιπλέον τη γνώμη κάποιων φίλων, ώστε να βεβαιωθώ ότι το φυλλάδιο εξυπηρετεί το σκοπό μας και είναι πετυχημένο, κι ότι θα έχει πράγματι ευρεία απήχηση.

5.Γράφοντας τα κείμενα για το ενημερωτικό φυλλάδιο, προέκυψε και το σλόγκαν: από τις ιδέες μου, τη φιλοσοφία στην οποία εστίασα και την ουσία, τελικά, ύπαρξης ενός τέτοιου Κέντρου.