Loading...

ghostwriting Internet-Marketing άρθρων

1.Συζήτηση με έναν από τους ιδιοκτήτες του εν λόγω Marketing Agency, σχετικά με την ανάγκη δημιουργίας -σε θεματολογία και όγκο- άρθρων που να αναφέρονται στο αντικείμενο της εταιρείας.

2.Επιλογή αγγλόφωνων άρθρων-πηγών, από τον πελάτη, τα οποία να καλύπτουν σε γνώση κι ακρίβεια μέρος του επαγγελματικού αντικειμένου του.

3.Αφού μου δόθηκε η πρώτη ύλη, συνεννοηθήκαμε για τον όγκο, την απόδοση και το ύφος της γραφής. Ο πελάτης εμπιστεύτηκε απόλυτα και ζήτησε να δουλέψω χρησιμοποιώντας το προσωπικό μου ύφος.