Loading...

Meet Nicosia. Meet Culture. (ΕΤΑΠ)

1.Συζήτηση με το γραφείο που ανέλαβε την καμπάνια προβολής για λογαριασμό της ΕΤΑΠ.

2.Δημιουργία σλόγκαν τόσο στην Ελληνική όσο και στην Αγγλική για να διαλέξει ο πελάτης.

3.Καταγραφή των σημείων και χαρακτηριστικών προσέλκυσης, είτε σε σχέση με την κεντρική τοποθεσία των πολιτιστικών χώρων είτε σε σχέση με τον πλούτο των εκθεμάτων ή τη σπανιότητά τους.

4. Έρευνα στα ίδια τα πολιτιστικά αξιοθέατα και την ιστορία τους, τα εκθέματα που φιλοξενούν, τις τυχόν ιδιαιτερότητές τους και το πώς συνδέονται με το Παρελθόν και το Παρόν.

5.Συγγραφή της μπροσούρας, αρχικά στην Ελληνική και κατόπιν, προσαρμογή και ανάπτυξή της στην Αγγλική.