Galoo

newsletters: «shhh… μην το πεις πουθενά!»,

«και πολλοί και καλοί»

Κάτι διαφορετικό: Η δημιουργία δύο newsletters ήταν ο επόμενος στόχος. Για λογαριασμό του Galoo, ενός πρωτότυπου site, το οποίο μάλιστα έχει πατεντάρει το concept του: Σε αντίθεση με τα «κουπονάδικα», το Galoo δίνει τη δυνατότητα στον αγοραστή να βρει ό,τι ζητά (προϊόν ή υπηρεσία), να το αγοράσει από όποιον επιλέξει και το πιο σημαντικό, να πληρώσει όσο μπορεί. Π.χ. «Θέλω σπιτάκι για τη γάτα μου και δύναμαι να πληρώσω μέχρι €7. Κανείς;» Αντίστοιχα, εξυπηρετεί και τον πωλητή, ο οποίος θα προσφέρει την πραμάτειά του άμεσα και σε χρόνο που τον συμφέρει (όπως: πιο φτηνά υπηρεσίες που θα φέρουν πελατεία τα μεσημέρια, προσφορές off season, εκπτώσεις σε συγκεκριμένα είδη κλπ.) όπου εκείνος διαλέξει, εισπράττοντας το ποσό που μυστικά θα συμφωνήσει με τον υποψήφιο αγοραστή. Γιατί στο Galoo οι χρήστες κάνουν παιχνίδι!

Όλη η μαεστρία στη δημιουργία των newsletters -πέρα από το κομμάτι της εύστοχης διαλογής παραληπτών και της κατάλληλης ημέρας/ώρας αποστολής-, είναι η "αποκωδικοποίηση" του κοινού στο οποίο απευθύνεται ένα site και του προϊόντος που πουλάει. Η αμεσότητα στη γραφή, το πόσο κατανοητό, μεστό, πιασάρικο είναι το κείμενο. Όχι εύκολο ε;

Επίσης, το πετυχημένο newsletter χρειάζεται εκτός από έξυπνο κείμενο, έναν καλό κι ελκυστικό τίτλο (subject theme).