TuttiFrutti.gr

Αυτό το πολύ επαγγελματικά δομημένο sex shop, με την πολύχρονη παρουσία και με έδρα του την συμπρωτεύουσα, μου ζήτησε να φτιάξω ένα πακέτο από adWords για να διαφημίσουμε γενικά και ειδικά τα προϊόντα που φέρνει. «Δύσκολο» το αντικείμενο, δύσκολη και η διαφοροποίησή του από τον ανταγωνισμό, μια και τα «προτερήματα», τα χαρακτηριστικά των προϊόντων και η χρήση τους είναι λίγο έως πολύ κοινή.


Παρόλα αυτά, κι επειδή τα adWords απαιτούν εξαιρετικά προσεκτικό χειρισμό, διατύπωση και γερό, solid concept, εμπιστεύτηκα την εμπειρία μου και κυρίως, το ένστικτό μου, τις γνώσεις μου γύρω από το Μάρκετινγκ και τις αδυναμίες που εντόπισα στον ανταγωνισμό. Λέξεις και έννοιες όπως το «πιο μεγάλο», το «πιο απολαυστικό» και «το πιο…» οτιδήποτε, τις απέφυγα και προτίμησα να χτίσω ιστορίες και εικόνες! Άλλωστε το σεξ, η ερωτική επαφή, τα ερωτικά παιχνίδια και τα προκαταρκτικά -ακόμη και το φλερτ-, είναι μια φαντασίωση, χορδές που «μιλάνε» και πάλλονται στον εγκέφαλο. Το πιο μεγάλο λοιπόν, είναι περιττό, πεζό, ξενέρωτο.

~

Η συνεργασία μας συνεχίστηκε με adWords (στα Γερμανικά κατ'εξαίρεση!) αλλά και κείμενα και για άλλα προϊόντα, τα οποία φέρνει και προωθεί το sex shop.