A&G PAPER

1.Δούλεψα -αρχικά μόνη μου- πάνω σε ό,τι ιδέα είχα, αφού μελέτησα λεπτομερώς το site, τις πληροφορίες που δίνει, και τη δομή του. Προσπάθησα, δηλαδή, να κατανοήσω όσο περισσότερο μπορούσα τον ίδιο τον πελάτη και τις προτεραιότητες που βάζει στο προϊόν του, που είναι το χαρτί.

2.Αφού κατέληξα στις επικρατέστερες ιδέες, συνεργάστηκα σε ένα πολύωρο brainstorming με το δημιουργικό γραφείο, ώστε να βγει ένα αποτέλεσμα που θα ήταν ομοιόμορφο, κοινά αποδεκτό, κατανοητό και αρεστό.

3.Με τη βοήθεια του διαδικτύου ανακάλυψα φιγούρες οριγκάμι που μου έδωσαν ιδέες για το λογότυπο και την καταχώρηση ή που συνόδευσαν αρμονικά τις δικές μου ιδέες.

4.Το κείμενο του body copy βγήκε σχετικά εύκολα. Όσο για το τελικό λογότυπο της νέας εταιρικής ταυτότητας, συνταίριαξα όσο πιο έξυπνα μπορούσα τις έννοιες που θέλαμε όλοι να περιέχει: ποιότητα, ανανέωση, διατήρηση αξιών, χρησιμότητα, καθιέρωση.