Πρώτη στάση και πολύ-πολύ βιαστική, καθώς ο χρόνος πίεζε, ήταν τα κείμενα για το φυλλάδιο που θα μοιραζόταν την επομένη στην παρουσίαση του online προγράμματος ACM promo. Το λογισμικό αυτό όχι μόνο διαχειρίζεται το πελατολόγιο οποιασδήποτε επιχείρησης, μεγάλης ή μικρής, αλλά δίνει στο χρήστη τη δυνατότητα να φτιάξει ο ίδιος καμπάνιες και να αποστείλει μαζικά sms και email.
Επόμενη στάση και σχετικά πιο «χαλαρή», η δημιουργία ενός helper (documentation) για το site του ACM promo. Εξαιρετικά πολύπλοκο τούτο το project, το οποίο απαιτούσε σφιχτά πλην όμως απλά κείμενα, για κάθε μία λειτουργία του προγράμματος.