1.Συναντήθηκα με τον πελάτη, ο οποίος είναι Mixologist κι έχει ζήσει χρόνια στην Αυστραλία.
2. Μου μίλησε διεξοδικά για τις σπουδές του και το αντικείμενο εργασίας του, και αναφέρθηκε στους άμεσους, επαγγελματικούς και διαδικτυακούς του στόχους.
3.Ανέλαβα κατά πρώτον να γράψω την επιστολή που ήθελε, με έναν πολύ προσεγμένο τρόπο. Και στη συνέχεια του πρότεινα σλόγκαν, το οποίο και θα χρησιμοποιήσει σε όλες του τις δραστηριότητες.
4.Ερεύνησα τον εγχώριο ανταγωνισμό, σέρφαρα σε ξένα sites για να δω τι προϊόντα πουλάνε εκείνα και σε τι τιμές, ποια τα χαρακτηριστικά τους και ποιες οι κατηγορίες προϊόντων τους.
5.Πρότεινα συγκεκριμένη κατηγοριοποίηση προϊόντων, ποια χαρακτηριστικά τους θα έπρεπε να συμπεριλάβουμε, και δούλεψα πάνω στις περιγραφές.
6.Καθόλη τη διάρκεια της συνεργασίας μας, μου ζητήθηκε και ακολουθήθηκε η γνώμη μου για σχεδόν κάθε κομμάτι του site που έχει πρακτικό ή αισθητικό αντίκτυπο στον χρήστη.