1.Γνωριμία με τον πελάτη στο χώρο όπου εδρεύει το φυσικό κατάστημα.
2.Σημειώσεις πάνω στο ζητούμενο: τις απαιτήσεις του πελάτη. Διερεύνηση γύρω από το προφίλ του, τον τρόπο που δούλευε μέχρι σήμερα, τα δυνατά του σημεία, το πελατολόγιό του, τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που είναι σε θέση να προσφέρει.
3.Έρευνα γύρω από τον ανταγωνισμό και συγκέντρωση λέξεων-κλειδιών και θετικών φράσεων που θα ενισχύσουν την απόδοση κι επίδραση του συγκεκριμένου ηλεκτρονικού καταστήματος.