1.Γνωρίστηκα με τους ιδιοκτήτες του ζαχαροπλαστείου.
2.Μου ανέλυσαν τον τρόπο με τον οποίο δουλεύει το ζαχαροπλαστείο τους, το πώς είναι μοιρασμένες οι αρμοδιότητες, το ανταγωνιστικό τους πλεονέκτημα, μου μίλησαν για τους πελάτες που έχουν χρόνια και τα σχόλια που δέχονται.
3.Με ξενάγησαν στο εργαστήριο όπου παρασκευάζονται οι δημιουργίες τους κι ο οποίος είναι εμφανής στους πελάτες, μια και βρίσκεται στο πίσω μέρος του ζαχαροπλαστείου. Το μόνο που χωρίζει το εργαστήριο από το χώρο πώλησης είναι μια τζαμαρία. Έτσι όλα γίνονται μπροστά στα μάτια των πελατών, στην ουσία.
4.Συζητήσαμε τόσο για το δημιουργικό κομμάτι όσο και για το επιχειρηματικό.
5.Καταλήξαμε στα σημεία που θέλουμε να τονίσουμε, διαμορφώσαμε από κοινού το περιεχόμενο του site κι ενημερώθηκα για την κάθε μία κατηγορία γλυκού και τι αυτή περιλαμβάνει.