1.Ο πελάτης ήρθε σε ηλεκτρονική επαφή μαζί μου και ζήτησε τη βοήθειά μου στο περιεχόμενο/κείμενα/στήσιμο του site του.
2.Έκανα εκτενή έρευνα σερφάροντας σε ξένα, κυρίως, sites, ώστε να ενημερωθώ πλήρως για τον τρόπο που λειτουργεί το Facebook, τη σημαντικότητα των εταιρικών σελίδων στο FB, τη σπουδαιότητα του “like” button και πώς μεγάλες επιχειρήσεις -όπως η Coca Cola- χρησιμοποιούν ως εργαλείο την παρουσία τους στο φατσοβιβλίο, μέσα από το Social Media Marketing.
3.Μπήκα σε sites που κατασκευάζουν social pages και διάβασα τον τρόπο στησίματος αλλά και τη μορφή που καλό είναι να έχει μια social page. Επίσης, ενημερώθηκα για τη διαφοροποίηση μιας ιστοσελίδας από μια social page και συνέλεξα επίσημα στατιστικά στοιχεία γύρω από το FB και τους χρήστες του.
4.Έχοντας συγκεντρωμένο το υλικό μου, τις πληροφορίες και τις λέξεις-κλειδιά στις οποίες θα επικεντρωθώ, διαμόρφωσα το μενού και βασικά κομμάτια της 1ης σελίδας του site. Έγραψα όλα τα κείμενα καθώς και το σλόγκαν της webpage.