1.Τηλεφωνική επικοινωνία με την συνιδιοκτήτρια του κομμωτηρίου και κλείσιμο συμφωνίας.
2.Μου δόθηκε η εν λευκώ επιλογή για το ύφος των κειμένων, την προσέγγιση, τις ιδέες, το μενού, το στήσιμο.
3.Η τυφλή εμπιστοσύνη του πελάτη μου, όπως και η πίστη ότι τα κείμενα πρέπει να τα γράψει επαγγελματίας κειμενογράφος, απογείωσαν το αποτέλεσμα.
4.Συνεργασία στις υπηρεσίες και το περιεχόμενό τους.
5. Συνομιλία τόσο με την συνιδιοκτήτρια-μητέρα, ώστε να μπω στο πνεύμα και τον πυρήνα εξυπηρέτησης του κομμωτηρίου, όσο και με πελάτισσες για να μάθω από πρώτο χέρι τα προτερήματα και γιατί πραγματικά ξεχωρίζει η εν λόγω επιχείρηση από τον ανταγωνισμό!