1.Αφού συνομίλησα αρκετά διεξοδικά με τον ιδιοκτήτη του sex shop, προσπάθησα να καταγράψω από πλευράς Μάρκετινγκ, τι πουλά περισσότερο, σε ποιους και γιατί.
2.Έκανα διάφορες ερωτήσεις στον πελάτη μου, σημείωσα αντιδράσεις, γνώσεις και εμπειρία. Μια και γνωρίζει πολύ καλά το αντικείμενό του -αφού ασχολείται με αυτό χρόνια-, μπόρεσα να πάρω μια καλή γεύση και τροφή για σκέψη και φαντασία, αναφορικά με το θέλουν οι άντρες, τι οι γυναίκες και οι επιμέρους ηλικιακές και ερωτικές υπο-ομάδες τους.
3.Ξέραμε τι θέλουμε να αποφύγουμε. Μια βόλτα στον ανταγωνισμό μού υπέδειξε εύκολα τι χρησιμοποιείται κατά κόρον κι ασκόπως, και με έβαλε στο σωστό δρόμο.
4.Οι ιστοριούλες που έφτιαξα ενισχύθηκαν από το σωστό Μαρκετίστικο concept και τους κανόνες που επιτάσσουν τα adWords και δη τα πετυχημένα adWords.