1.Πρώτη επαφή με τον πελάτη. Καταγραφή του ζητούμενου, των χρόνων παράδοσης, του προφίλ.
2.Διαμόρφωση του σκελετού και κατά συνέπεια του μενού της ιστοσελίδας. Κατηγορίες και υποκατηγορίες προέκυψαν από το γκρουπάρισμα των πληροφοριών που συγκέντρωσα, αλλά και από τα σημεία που θελήσαμε να τονίσουμε.
3.Για το τέλος, άφησα τις ίδιες τις ξένες γλώσσες, τα επίπεδα και τους εξεταστικούς φορείς, στοιχεία που από τη δική μου σκοπιά είναι πιο χρηστικά και λιγότερο δημιουργικά. Αφού ολοκληρώθηκαν κι εγκρίθηκαν τα κείμενα για κάθε μία από τις 4 ξένες γλώσσες που διδάσκει το φροντιστήριο, ενώσαμε με λινκ τους φορείς με τις ιστοσελίδες τους, για μια πιο ολοκληρωμένη εικόνα κι εμπειρία του επισκέπτη.
4.Λίγο πριν ξεκινήσει η νέα σχολική χρονιά, φτιάξαμε κουπόνι προσφοράς για τα παιδάκια προσχολικής ηλικίας κι επιπλέον, ανέλαβα την αντίστοιχη επιστολή που θα φτάσει αυτές τις μέρες σε γονείς και μαθητές.