1.Επιλογή μέσα από μια σειρά κεντρικών κατηγοριών, όπως lifestyle, ταξίδι, υγεία κλπ.. Επέλεξα τη Διαφήμιση και το Μάρκετινγκ σαν δύο πολύ γενικές κατηγορίες, διότι είμαι περισσότερο εξοικειωμένη με αυτές.
2.Μηνιαία δημιουργία επίκαιρων άρθρων με αναλύσεις και συμβουλές γύρω από τη σύγχρονη μορφή των επιχειρήσεων και τα ψηφιακά/μαρκετίστικα εργαλεία που έχουν σήμερα στη διάθεσή τους για την προώθηση των προϊόντων/υπηρεσιών τους και την προσέλκυση μεγαλύτερης πελατείας.