[Press Release]
* Είναι πολύ ευχάριστο, όταν μπορείς να επικοινωνήσεις με τους απανταχού αναγνώστες μέσω των ΜΜΕ, ανακοινώνοντάς τους τα νέα της επιχείρησής σου, μια καινούργια τηλεοπτική σειρά ή μια φρέσκια υπηρεσία που εντάσσεις στη βεντάλια σου, και να τη δεις την επομένη δημοσιευμένη! Είναι ωραίο να σε προσέχουν, είναι όμορφο το να αισθάνεσαι σημαντικός και πως το προϊόν σου -όποιο κι αν είναι αυτό- έχει τελικά αποδέκτες, ίσως και θαυμαστές!
Η συγγραφή και σύνταξη ενός δελτίου Τύπου μπορεί να ακολουθεί κάποιους πιο αυστηρούς κανόνες από ό,τι η Ελεύθερη Κειμενογραφία (Freewriting), όμως και αυτό το κομμάτι έχει περιθώρια για δημιουργικότητα κι είναι σίγουρο, πως απαιτεί φαντασία και πρωτοτυπία! *
Τα δελτία Τύπου χωρίζονται σε 2 κατηγορίες: Σε εκείνα που απευθύνονται αποκλειστικά προς τους δημοσιογράφους, γνωστοποιώντας και προσκαλώντας τους σε κάποιο event, γύρισμα, εκδήλωση, και στα δελτία Τύπου που έχουν ως αποδέκτη τους τον αναγνώστη.
Η καλή μου σχέση με τους "εκφραστές" των ΜΜΕ και κυρίως η γνώση, εκ των έσω, του χώρου που ονομάζεται Δημοσιογραφία και Τύπος (έντυπος & ηλεκτρονικός), μου έχει δώσει το προβάδισμα και την άνεση να μπορώ να συντάσσω δελτία Τύπου διόλου βαρετά, παρά εύστοχα κι ελκυστικά. Κείμενα, τα οποία ενεργοποιούν τη φαντασία και την καλή διάθεση!
>