“Breaking the Mould” campaign

Η ΙΜΗ μου ζήτησε να δημιουργήσω 2 storyboards στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού προγράμματος “Breaking the Mould”. Η καμπάνια ενημέρωσης κι ευαισθητοποίησης έχει στόχο την προώθηση της επαγγελματικής και προσωπικής ισότητας των (δύο) φύλων στην Κύπρο, ούτως ώστε και οι άντρες να περνάνε ικανοποιητικό και δημιουργικό χρόνο με την οικογένειά τους, αναλαμβάνοντας ισόνομα ευθύνες (μεγάλωμα παιδιού, δουλειές σπιτιού κλπ.).

Η καμπάνια τρέχει διαδικτυακά, προωθείται στους ενήλικες μέσω διαφόρων δραστηριοτήτων κι ενεργειών (όπως στον Τελικό Ποδοσφαίρου του Κυπριακού Πρωταθλήματος), ενώ ένα κομμάτι της αφορά τα παιδιά και προβάλλεται στα σχολεία, ακολουθούμενη από συζήτηση, εργαστήρια κι ανταλλαγή ιδεών (Σχέδιο Μαθήματος). Πλαισιώνεται δε, από Δελτία Τύπου αλλά κι εγχειρίδιο/booklet το οποίο έχει σταλεί στις κυπριακές επιχειρήσεις.

Το ένα storyboard που δημιούργησα αφορά στην ευαισθητοποίηση των παιδιών και το δεύτερο στην ενημέρωση των ενηλίκων. Πρόκειται για concept (σενάριο) και δημιουργία λεκτικού (βασισμένο σε στοιχεία και μετρήσεις) με πρωταγωνιστές ένα κορίτσι (ΖΙνα) κι ένα αγόρι (ΜΑριος), τα οποία πρωταγωνιστούν στο αντίστοιχο ταινιάκι. «Σε όλα Μαζί», με τον ΜΑριο και την ΖΙνα.

Το έργο υλοποιείται από το Υπουργείο Δικαιοσύνης & Δημοσίας Τάξεως, την Επίτροπο Ισότητας, το Υπουργείο Παιδείας & Πολιτισμού, το Μεσογειακό Ινστιτούτο Μελετών Κοινωνικού Φύλου & την ΙΜΗ. Χρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή.


src="//www.youtube.com/embed/2ohiO8oa-pQ" frameborder="0" allowfullscreen="">