Η Εταιρία Τουριστικής Ανάπτυξης & Προβολής Λευκωσίας (ΕΤΑΠ) ανέθεσε σε γνωστό digital agency της Λεμεσού κι εκείνο, με τη σειρά του σε εμένα, τη συγγραφή δίγλωσσης (Ελληνικά/Αγγλικά) μπροσούρας με στόχο την προώθηση της πρωτεύουσας Λευκωσίας ως πολιτιστικού προορισμού. Στο επίκεντρο, οι μουσειακοί χώροι, οι χώροι Τέχνης και τα μνημεία που εν δυνάμει αποτελούν πόλο έλξης, όχι μόνο για τους τουρίστες που επισκέπτονται την Κύπρο αλλά και για τους ίδιους τους κατοίκους του νησιού.
Συνολικά 51 χώροι -υπαίθριοι ή στεγασμένοι- φιλοξενούνται στη μεγάλη καμπάνια και η μπροσούρα με τα Μουσεία, τους Πολιτιστικούς Χώρους, τις Πινακοθήκες και τα Μνημεία δίνει πρόγευση για αυτό το ταξίδι μύησης πίσω στο χρόνο, στην ουσία κι Ιστορία αυτού του τόπου… της Λευκωσίας.