1.Σκαϊπική γνωριμία με τον πελάτη, ιδιοκτήτη του ΞΥΛΙΝΟΥ.
2.Συζήτηση γύρω από τα προϊόντα του, τον χαρακτήρα και τις ιδιαιτερότητές τους.
3.Ενημέρωση για κάθε είδος φυσικού (και μη) ξύλου όπως είναι η Ελιά, το Μαόνι, η Καρυδιά κι η Ακακία, και της φροντίδας τους. Έρευνα.
4.Στήσιμο του Μενού, κατηγοριοποίηση κάθε βασικής κατηγορίας και υποκατηγορίας.
5.Ονοματοδοσία σε κάθε ένα προϊόν και λεκτικό περιγραφής τους. Ένα πιο ελεύθερο και περιγραφικό και ένα με τα βασικά τους χαρακτηριστικά.
6.Λεκτικό για το Καλωσόρισμα, το Εταιρικό Προφίλ, την Φροντίδα του Ξύλου, την Εξυπηρέτηση πριν και μετά την Πώληση, τα Μεταφορικά, τα μηνύματα που βλέπει ο χρήστης κατά την πλοήγησή του.
7.Ευχαριστήριο μήνυμα/λεκτικό προς τον πελάτη που πραγματοποίησε την αγορά του και την έλαβε στον χώρο του.