1.Περιήγηση και εξοικείωση με το περιβάλλον και concept της εφαρμογής για κινητά, ακόμη και στο στάδιο κατασκευής του, που σημαίνει ότι πρακτικά καλείσαι να γράψεις δίχως να έχεις ολοκληρωμένη οπτική εικόνα του τελικού προϊόντος που θα έχει στα χέρια του ο χρήστης. Αν ξέρεις όμως τη δουλειά και πώς πρέπει να προσεγγίσεις τη γλώσσα, γίνεται!
2.Παράδοση πολλών εναλλακτικών στη διατύπωση ώστε ο πελάτης να νιώσει ότι μπορεί να διαλέξει ή να «παίξει» ανάμεσα σε διάφορα στιλ επικοινωνίας.