[Συγγραφή // Παραγωγή //Δημιουργία Πρωτότυπου Περιεχομένου - Content Writing]
* Το λεγόμενο "Content Writing", που ελληνιστί αποδίδεται ως Συγγραφή, Παραγωγή, Δημιουργία Πρωτότυπου Περιεχομένου, αποτελεί σήμερα -τόσο για τις μηχανές αναζήτησης όσο και για το SEO συνολικά- τον απόλυτο βασιλιά. Επιτέλους, οι κειμενογράφοι δικαιωνόμαστε. Ω ναι! Πέραν των αστεϊσμών και του αυτοσαρκασμού, πράγματι το Original Content είναι 100% αποτελεσματικό, πολύτιμο, απαραίτητο κι επιτακτικό για κάθε ιντερνετική επιχείρηση, ασχέτως μεγέθους. Το Πρωτότυπο Περιεχόμενο στις απανταχού ιστοσελίδες, μπλογκ, σελίδες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, e-shops, forums, portals κλπ., είναι αναγνωρίσιμο, αναντικατάστατο κι ανταποδοτικό ως προς την πηγή του κειμένου, εφόσον αυτή είναι original.
Σε αυτό το πνεύμα, κάθε μία ιστοσελίδα που επιθυμεί να είναι user- και SEO-friendly, οφείλει να ανανεώνει το λεκτικό της (κείμενο), τις φωτογραφίες, τα βίντεο, τις προσφορές και τα νέα, και να κρατά αμείωτο και διαδραστικό το ενδιαφέρον του κοινού της. Είπαμε, «ευαγγέλιο» είναι πάντα τα πρωτότυπα κείμενα, custom-made κι εξειδικευμένα για τον συγκεκριμένο ιστοχώρο. Εφόσον ένα κείμενο είναι… δανεικό κι αγύριστο (κοινώς clopy-paste), τη μισή ντροπή -αν όχι περισσότερη- έχει ο κειμενογράφος.
Δεν είναι διόλου παράξενο, πως εταιρείες-κολοσσοί όπως είναι η Coca-Cola, η Microsoft, η Nike, η Apple, η Amazon, τα H&M, η Nestle, η Gucci έχουν προσλάβει στρατιές από κειμενογράφους, οι οποίοι -πληρώνονται αδρά και- ασχολούνται αποκλειστικά με την επικοινωνία με τους χρήστες, με την ανανέωση του περιεχομένου και τη δημιουργία πρωτότυπου Περιεχομένου, που να κάνει buzz, να εκπλήσσει, να εντυπωσιάζει, να προσελκύει, να κεντρίζει, να «μιλά».*
Όχι και τόσο μακρινός συγγενής της Διαχείρισης Ιστοσελίδας, η Συγγραφή Κειμένων για Μάρκετινγκ Χρήση αφορά όλα τα online (και offline) Μέσα. Κοινός παρανομαστής: Ο ειδικός που «νοικιάζει» το χρόνο και το ταλέντο του στη Γραφή. Το site παραμένει up to date, οι χρήστες έρχονται, συζητάνε, σχολιάζουν, συνιστούν, επιθυμούν, εξάπτονται από την πληθώρα προϊόντων και τον τρόπο που αυτά πλασάρονται, και η ιστοσελίδα γιγαντώνεται από πλευράς content. Η αλυσίδα λαδώνεται, οι κρίκοι μένουν στη θέση τους φέρνοντας κι άλλους πελάτες στο e-κατάστημα και όλοι είναι πολύ ευχαριστημένοι, δικαίως!
γλώσσες χειρισμού: Ελληνικά (βασική), Αγγλικά (επιλεκτικά)