[Website Copywriting]
* Μπαίνεις σε ένα κατάστημα. Κοιτάς τριγύρω τα προϊόντα στα ράφια. Σε πλησιάζει ο υπάλληλος κι αρχίζει να σου "πουλά" το περιεχόμενο. Στο διαδίκτυο δεν υπάρχουν πραγματικοί πωλητές όμως. Ούτε φωνή, ούτε ανθρώπινη παρουσία, ούτε η επαφή, η γλώσσα του σώματος, το χαμόγελο, η εμφάνιση! Τουλάχιστον προς το παρόν... Ο διαδικτυογράφος γίνεται η φωνή, όλα εκείνα τα θετικά, άμεσα σημεία, ο διαδικτυακός πωλητής που θα πλασάρει σωστά εσένα, την επιχείρησή σου και όσα πουλάς: είτε είναι προϊόντα είτε υπηρεσίες!
Η διαδικτυακή πώληση, η προσέγγιση και η πειθώ, δεν είναι διόλου εύκολο πράγμα. Εάν, όμως, πείσεις τον επισκέπτη της ιστοσελίδας σου ότι έχεις αυτό που χρειάζεται, χωρίς φανφάρες και προβολείς που παραπέμπουν στον ψεύτικο ανταγωνισμό, τότε μπορείς πράγματι να ξεχωρίσεις. Εσύ, η επιχείρησή σου, οι υπηρεσίες, οι ιδέες σου! Τα κείμενα για site που γράφει για σένα, τελείως εξειδικευμένα και έμπειρα ο διαδικτυογράφος, γίνονται το προφίλ, η φιλοσοφία, η ιντερνετική παρουσία σου! Άλλωστε αυτό είναι το παρόν και το μέλλον. Ναι! *
Έμαθα από πρώτο χέρι πόσο διαφορετικό είναι να ξέρεις να γράφεις για το Internet, από το να γράφεις γενικά, για οποιοδήποτε άλλο Μέσο. Πολλοί προσπάθησαν, άλλοι τόσοι απέτυχαν... Για παράδειγμα η λέξη "φυσιοθεραπευτήριο" είναι πολύ πιο "αποδοτική" από τη λέξη "φυσιΚοθεραπευτήριο" που είναι πιο αδύναμη στα search results των μηχανών αναζήτησης. Άλλοι οι κανόνες, άλλη η γραφή, τελείως διαφορετική η προσέγγιση, αλλιώτικα τα "κόλπα", ακόμη κι αν ο στόχος μοιάζει ο ίδιος. Μέσα στο διαδίκτυο βρίσκεται της κάθε καρυδιάς καρύδι. Και κάπως πρέπει να ξεχωρίσει το καλής αισθητικής, ειλικρινές, άμεσο και σημαντικό σου εμπόρευμα. Δεν αρκεί να το πιστεύεις μόνο εσύ, σωστά;!
>γλώσσες χειρισμού: Ελληνικά (βασική), Αγγλικά (επιλεκτικά)