Τα λόγια είναι γλυκά για τούτο το ζαχαροπλαστείο-πελάτη μου, το οποίο μου ανέθεσε -αφού με γνώρισε από κοντά- τα κείμενα για το site του. Ενδιαφέρθηκα από την πρώτη στιγμή να δω τους χώρους όπου παρασκευάζονται οι τούρτες, τα κεράσματα, οι πάστες και όλες οι λιχουδιές του∙ γλυκές κι αλμυρές. Άνοιξα τα ψυγεία, έψαξα τα ντουλάπια και τα συρτάρια των πάγκων του, ξεψάχνισα κάθε χώρο εργασίας κι αποθήκευσης, ώστε να νιώσω όπως ένας pastry chef. Κι αυτό, διότι ως πελάτης ζαχαροπλαστείου, τη γνωρίζω την αίσθηση, τις απαιτήσεις, τις επιθυμίες.
Το σημαντικότερο, όμως, ήταν η διαμόρφωση του Mενού της ιστοσελίδας. Πέρα από την ποιότητα, την ταχύτητα, την αξιοπιστία και την άρτια οργάνωση, ακριβώς επειδή το συγκεκριμένο ζαχαροπλαστείο τροφοδοτεί -μεταξύ άλλων- πολύ γνωστά και μεγάλα ξενοδοχεία, εστιατόρια, φούρνους κλπ., έπρεπε να προσεγγίσω και το επιχειρηματικό κομμάτι. Την εικόνα και πραγματικότητα του tresor προς τα έξω, αλλά και το γεγονός ότι παραμένει, στην ουσία, μια γλυκιά επιχείρηση που αποφέρει κέρδος.
Ένα ζαχαροπλαστείο μιλά, τελικά, με τις επιλογές του, με την πολιτική λειτουργίας του και με τις δημιουργίες που βάζει στις βιτρίνες του. Και το εν λόγω ζαχαροπλαστείο δίνει όντως πραγματικό νόημα στη λέξη «γλυκό».