Ξεσκόνισα τα ηλεκτρονικά τεφτέρια, μαζί, και τις γνώσεις μου και «σκάναρα» υλικό από διάφορα sites του εξωτερικού ως επί το πλείστον, ώστε να μάθω όσα περισσότερα μπορώ για το Facebook, τον τρόπο που λειτουργεί η παγκόσμια κοινότητα και κυρίως, το λεγόμενο Social Media Marketing και ειδικότερα οι social pages. Οι εταιρικές, δηλαδή, σελίδες στο φατσοβιβλίο.
Ο πελάτης μου εξειδικεύεται στην κατασκευή εταιρικών σελίδων για το FB κι όταν ήρθαμε σε επαφή ετοίμαζε το site του, οπότε δουλέψαμε παράλληλα. Εκείνος το τεχνικό κομμάτι, εγώ τα Κείμενα, το Μενού, το Στήσιμο, τα meta tags (title, description, keywords). Τα κείμενά μου επικεντρώθηκαν στο «γιατί μια εταιρεία να έχει παρουσία στο Facebook;» και οι απαντήσεις βασίζονται τόσο σε επίσημα στατιστικά όσο και στην όλη φιλοσοφία αλληλεπίδρασης, αμεσότητας, αλυσίδας, στα οποία «πατάει» το Facebook.