Loading...

“Breaking the Mould” campaign

1.Μου ανατέθηκε η δημιουργία concept και η κειμενογράφηση για δύο ταινιάκια, διάρκειας 3 λεπτών έκαστο, με θέμα την ισόνομη κι ισότιμη παρουσία (και διάδραση) γυναικών κι αντρών στο σπίτι και τον εργασιακό χώρο.

2.Σκαρφίστηκα τους πρωταγωνιστές, τον ΜΑριο και την ΖΙνα που αποτελούν το ΜΑΖΙ, που είναι άλλωστε και το σλόγκαν της καμπάνιας («Σπάζοντας το Καλούπι: σε Όλα ΜΑΖΙ»).

3.Δημιούργησα 2 διαφορετικές προσεγγίσεις, με concept κι αντίστοιχο λεκτικό, για παιδιά κι ενήλικες (νεαρής ηλικίας).

4.Δούλεψα εν συνεχεία (ως επιμελήτρια) πάνω στα Δελτία Τύπου και τον «Οδηγό για Επιχειρήσεις» της καμπάνιας.