* Είναι πολύ ευχάριστο, όταν μπορείς να επικοινωνήσεις με τους απανταχού αναγνώστες μέσω των ΜΜΕ, ανακοινώνοντάς τους τα νέα της επιχείρησής σου, μια καινούργια τηλεοπτική σειρά ή μια φρέσκια υπηρεσία που εντάσσεις στη βεντάλια σου, και να τη δεις την επομένη δημοσιευμένη! Είναι ωραίο να σε προσέχουν, είναι όμορφο το να αισθάνεσαι σημαντικός και πως το προϊόν σου -όποιο κι αν είναι αυτό- έχει τελικά αποδέκτες, ίσως και θαυμαστές!
Η συγγραφή και σύνταξη ενός δελτίου Τύπου μπορεί να ακολουθεί κάποιους πιο αυστηρούς κανόνες από ό,τι η Ελεύθερη Κειμενογραφία (Freewriting), όμως και αυτό το κομμάτι έχει περιθώρια για δημιουργικότητα κι είναι σίγουρο, πως απαιτεί φαντασία και πρωτοτυπία! *
Τα δελτία Τύπου χωρίζονται σε 2 κατηγορίες: Σε εκείνα που απευθύνονται αποκλειστικά προς τους δημοσιογράφους, γνωστοποιώντας και προσκαλώντας τους σε κάποιο event, γύρισμα, εκδήλωση, και στα δελτία Τύπου που έχουν ως αποδέκτη τους τον αναγνώστη.
Η καλή μου σχέση με τους "εκφραστές" των ΜΜΕ και κυρίως η γνώση, εκ των έσω, του χώρου που ονομάζεται Δημοσιογραφία και Τύπος (έντυπος & ηλεκτρονικός), μου έχει δώσει το προβάδισμα και την άνεση να μπορώ να συντάσσω δελτία Τύπου διόλου βαρετά, παρά εύστοχα κι ελκυστικά. Κείμενα, τα οποία ενεργοποιούν τη φαντασία και την καλή διάθεση!
* Εάν το κείμενο που φιλοξενείται στο διαδίκτυο στοχεύει βασικά και άμεσα στην πώληση ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας, τότε το κείμενο που συνοδεύει το προϊόν και που θα τυπωθεί σε ένα έντυπο (δηλαδή το body copy μιας καταχώρησης) έχει έναν τελείως διαφοροποιημένο στόχο: Να κεντρίσει το ενδιαφέρον του αναγνώστη για το προϊόν, να τον κάνει να ταυτιστεί, να εντυπωθεί στο κοινό το όνομα του προϊόντος και η μάρκα, καθώς και τα οφέλη από αυτό. Το body copy μιας καταχώρησης είναι εξαιρετικά δύσκολη και πολύπλοκη εργασία, μια και οι περισσότεροι αναγνώστες κοιτάζουν τις φωτογραφίες, διαβάζουν το μότο του προϊόντος αλλά μονάχα ο 1 στους 10 θα προχωρήσει στην ανάγνωση του κειμένου που αφορά στη λεκτική προβολή του πελάτη... *
Με αυτή την έννοια, θέλει ιδιαίτερη μαεστρία το να μπορέσεις να "κατεβάσεις" του βλέμμα ενός αναγνώστη και να τον κάνεις να θελήσει να σε διαβάσει κι ως εκ τούτου, τον πελάτη σου! Εάν, δε, ο αναγνώστης καταγράψει στη μνήμη του το ζητούμενο, αυτό που θες να πουλήσεις, να διαφημίσεις, την ονομασία, τα χαρακτηριστικά κι όλα εκείνα στα οποία εξαρχής στοχεύεις, τότε η επιτυχία είναι δεδομένη. Από κει και πέρα, αναλαμβάνουν οι πωλητές στο κατάστημα.
γλώσσες χειρισμού: Ελληνικά (βασική), Αγγλικά (επιλεκτικά)
© διαδικτυογράφος 2008-2024. All Rights Reserved.