Πολιτική του διαδικτυογράφου
Όλες οι συζητήσεις και τα προσωπικά στοιχεία που δίνουν οι πελάτες του διαδικτυογράφου, παραμένουν εμπιστευτικά και μετά τη λήξη της συνεργασίας, και δεν μεταφέρονται/πωλούνται σε καμία περίπτωση σε τρίτα μέρη. Η παρουσίαση του πελάτη και της δουλειάς που ανέλαβα για λογαριασμό του, δημοσιεύονται εδώ μετά την ολοκλήρωση της συνεργασίας μας, εκτός κι αν έχει συμφωνηθεί κάτι διαφορετικό. Ακόμη και με ανθρώπους που συνεργάστηκα βραχυπρόθεσμα ή που τελικά δεν επετεύχθη συμφωνία, προτεραιότητα ήταν και είναι η εχεμύθεια. Σε καμία περίπτωση δε χρησιμοποιείται κακόβουλα υλικό που είναι πνευματικής ιδιοκτησίας του διαδικτυογράφου, ενώ η μόνη χρήση που δύναται να γίνει για κείμενα και υλικό που έχω δημιουργήσει, είναι η κατά περίπτωση μερική παρουσίασή τους μέσω της ιστοσελίδας ή του ιστολογίου μου. Παρομοίως, κάθε κείμενο που γράφω και παραδίδω στους πελάτες μου, είναι μοναδικό και αποκλειστικά γραμμένο για τους ιδίους και για εμπορική χρήση από εκείνους.
Θέμα ανταγωνισμού
Στο βωμό του ανταγωνισμού, είναι λογικό ο υποψήφιος πελάτης να θελήσει να λάβει προσφορά από γραφεία/ιδιώτες για το προϊόν του. Τον ενθαρρύνω να το πράξει. Καλό είναι να γνωρίζεις τι παίρνεις και για πόσο. Κυρίως όμως το τι! Σίγουρα ο διαδικτυογράφος δεν μπορεί να ανταγωνιστεί οργανωμένα γραφεία/επιχειρήσεις, τα οποία απασχολούν δεκάδες υπαλλήλους, πληρώνοντάς τους "αστεία ποσά" για μια αρκετά δύσκολη κι επίπονη, πνευματικά, εργασία, όπως είναι π.χ. η επιμέλεια, το ξαναγράψιμο ή η πρωτότυπη συγγραφή κειμένων. Η «αδυναμία» του διαδικτυογράφου εντοπίζεται, ίσως, μόνο όσον αφορά στο οικονομικό κομμάτι! Διότι στην ποιότητα και δημιουργικότητα, στην αρτιότητα και στον επαγγελματισμό, στη συνέπεια κι επαφή με τον πελάτη, στην έρευνα και αποτελεσματικότητα, ο διαδικτυογράφος υπερέχει κι αυτό αποδεικνύεται, ευτυχώς.