* Εάν στοχεύεις σε ένα μαζικό Μάρκετινγκ χωρίς να περιορίζεσαι -λόγω αντικειμένου- σε συγκεκριμένου τύπου κοινό, το μοίρασμα φυλλαδίων αποτελεί διαδεδομένη μέθοδο και πιο οικονομική από ό,τι είναι η διαφήμιση στο Internet ή στα ΜΜΕ. Το flyer που διαφημίζει την επιχείρησή σου φτάνει με αυτό τον τρόπο πιο εύκολα και σίγουρα σε αποδέκτες. Ακριβώς, όμως, επειδή το κοινό δεν αποτελεί στοχευμένη επιλογή, αλλά γενικευμένη, είναι πιο δύσκολη και πολύπλοκη υπόθεση η επιτυχία του φυλλαδίου. Οποιοσδήποτε μπορεί να το πάρει στα χέρια του.
Αρκετός κόσμος ρίχνει απλώς μια γρήγορη ματιά στο φυλλάδιο που λαμβάνει, και οι περισσότεροι το πετάνε. Έχει, συνεπώς, κανείς μονάχα μερικά δευτερόλεπτα χρόνο, για να προσελκύσει τον καταναλωτή και να τον οδηγήσει στο να κρατήσει το φυλλάδιο και να το ξεφυλλίσει, αντί να το ξεφορτωθεί. Στόχος είναι, ο υποψήφιος πελάτης να κοιτάξει στο εσωτερικό της μπροσούρας και μετά, να διαβάσει πιο αναλυτικά! Εάν μετά και από αυτή τη φάση ο υποψήφιος πελάτης κρατήσει το φυλλάδιο, είναι πολύ πιθανό να έρθει στην πόρτα σου ή να πάρει τηλέφωνο, ως πραγματικός ενδιαφέρομενος.*
Για συγκεκριμένου είδους επιχειρήσεις και υπηρεσίες, όπως είναι για παράδειγμα τα ινστιτούτα ομορφιάς και διατροφής, το μοίρασμα φυλλαδίων έχει καλά ποσοστά επιτυχίας. Κατά τη δημιουργία ενός flyer ή μπροσούρας απαιτείται υψηλή αισθητική -ώστε το αποτέλεσμα να μην βγει κιτς-, συμπυκνωμένη γραφή, μια πολύ δυνατή πρώτη σελίδα (εξώφυλλο) και μια καλή επιλογή γραμματοσειράς και φωτογραφιών. Επίσης, ακριβώς επειδή το φυλλάδιο δεν μπορεί να ξεπερνά κάποιες σελίδες και συχνά είναι μόλις 4, είναι σημαντικό να γίνει μια σωστή διαλογή του τι θα γραφτεί και τι θα τονιστεί, ούτως ώστε ο υποψήφιος πελάτης να ενημερωθεί άμεσα, λιτά και κατανοητά, και να εστιάσει στα ελκυστικά σημεία του προϊόντος, χωρίς να φορτωθεί πολλές πληροφορίες. Τέλος, δεν θα πρέπει σε καμία περίπτωση (Big no-no!) ο ιδιοκτήτης ιστοσελίδας να σκεφτεί πως θα μπορέσει να κάνει οικονομία, εάν πάρει τα κείμενα που ήδη έχει στο σάιτ του και τα "φορέσει" στο φυλλάδιο (ή το αντίστροφο).
γλώσσες χειρισμού: Ελληνικά (βασική), Αγγλικά (επιλεκτικά)
© διαδικτυογράφος 2008-2024. All Rights Reserved.