Loading...

e-ταιρική ταυτότητα – σλόγκαν

e-ταιρική ταυτότητα – σλόγκαν

[e-ταιρική ταυτότητα]

image

* Έχεις το δοκιμασμένο brand σου και θες να το μεταφέρεις στο σύμπαν του διαδικτύου. Σκέφτεσαι να κάνεις «άνοιγμα» προς την ιντερνετική αγορά με κάτι καινούργιο. Ή αποφασίζεις ότι ήρθε η ώρα να λανσάρεις το προϊόν σου αποκλειστικά μέσω Internet. Είναι πιο γρήγορο, πιο άμεσο, πιο οικονομικό. Πιο εύκολο; Όχι. Γιατί η αγορά του διαδικτύου παίζει με άλλους κανόνες, έχει απίστευτο ανταγωνισμό (και σαν ποιότητα και σαν ποσότητα) και απλούστατα, ο καθένας μπορεί να στήσει εδώ το μαγαζάκι του.

Είτε έχεις είτε όχι εταιρική ταυτότητα, η Ηλεκτρονική Εταιρική Ταυτότητα διαφέρει και διαφοροποιείται από τη συμβατική σε αρκετά σημεία. Ο διαδικτυογράφος προσφέρει την εξειδικευμένη e-ταιρική ταυτότητα (χειροποίητη λέξη κι αυτή!) σε επιχειρήσεις που δρουν διαδικτυακά. Αναλαμβάνει το σλόγκαν, τους τίτλους και τα «χτυπήματα», το όλο προφίλ, την επιλογή και το στήσιμο περιεχομένου στην εταιρική ιστοσελίδα αλλά και σε όλα τα υπόλοιπα ψηφιακά μέσα που επιστρατεύονται. Υφαίνει την ιστορία πίσω από το brand , το τέμπο και τον τόνο. Ολοκληρωμένη εικόνα = Πετυχημένο Μάρκετινγκ *

Η e-ταιρική ταυτότητα (Ηλεκτρονική Εταιρική Ταυτότητα) είναι μια εξειδικευμένη υπηρεσία που ξετυλίγει κι εξελίσσει την παραδοσιακή εταιρική ταυτότητα ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας στο διαδίκτυο . Ακόμη και εξαιρετικά πετυχημένα, δοκιμασμένα παγκόσμια brands, όταν χρησιμοποιούν διαδικτυακούς χώρους και τρόπους όπως webpages, social (Facebook) pages, landing pages, adWords, banners κλπ. για να λανσάρουν κάτι νέο -ή απλώς για να επικοινωνήσουν την παρουσία τους-, κάνουν το λεγόμενο “re-inventing themselves”. Δηλαδή επαναπροσδιορίζουν σύγχρονα τον εαυτό τους. Μαζί και το κοινό τους, που απαιτεί άλλη γλώσσα, νεύρο, διάδραση, παρουσία, συνέπεια, επαφή, προσφορά, τροφή για σκέψη και για δράση .

[slogan/tagline (endline)]

image

* Και ποιος δεν επιθυμεί, να θυμάται το κοινό το προϊόν του 30 χρόνια αργότερα ή ακόμη καλύτερα, να έχει φρέσκο ο κόσμος στο μυαλό του το διαφημιστικό σλόγκαν, με το οποίο πλασαρίστηκε στην αγορά! Το slogan, όπως και το tag line, είναι το μικρό κουτάκι με το οποίο έρχεται "πακέτο" το προϊόν ή οι υπηρεσίες σου. Είναι ένα μότο, ένα γρήγορο σύνθημα, μια πιασάρικη έκφραση που μιλά για το τι κάνει αυτό που πουλάμε, το συνδυάζει με κάτι στη συνείδηση του κόσμου ή περιέχει ένα λογοπαίγνιο . Έτσι, το κοινό κοιτάζει σύντομα τη φωτογραφία της καταχώρησης, κατόπιν διαβάζει το μότο, μαθαίνει το σύντομο σλόγκαν, ξανακοιτάζει τη φωτό κι αναλόγως προχωρά στο να διαβάσει το body copy (το κείμενο που πλαισιώνει την έντυπη διαφήμιση). Παρομοίως και στην τηλεόραση ή το ραδιόφωνο, ο κόσμος μπορεί να σιγοτραγουδήσει το σλόγκαν σου ή να το "μιμηθεί" αν του κάνει εντύπωση. Σε αντίθεση με το tag line, που ακολουθεί την επιχείρησή σου για πάντα (ή σχεδόν για πάντα), το σλόγκαν αλλάζει κι ανανεώνεται, αναλόγως με το κοινό, την εποχή, το μήνυμα . *

Το στοίχημα με το slogan ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας είναι, φυσικά, να είναι πιασάρικο, ευφυές, ξεχωριστό, να είναι κατανοητό, να διαβάζεται ή να λέγεται εύκολα, και να εντυπώνεται στη συνείδηση του καταναλωτή. Δεν είναι υποχρεωτικό το σλόγκαν να εντάσσεται στην κατηγορία "υψηλής αισθητικής" ή να χαρακτηρίζεται ως "καλό". Είναι όμως σημαντικό, ΤΕΛΙΚΑ να αρέσει στο κοινό, να γίνει δημοφιλές και για συγκεκριμένο λόγο να εντυπωθεί στη μνήμη, τη συνήθεια και την καθημερινότητά του!

γλώσσες χειρισμού: Ελληνικά (e-ταιρική ταυτότητα/σλόγκαν), Αγγλικά (σλόγκαν/μότο/τιτλάκια)

Περισσότερες Υπηρεσίες Κειμενογραφίας