1.Ήρθα σε τηλεφωνική επικοινωνία με τον πελάτη και συζητήσαμε εκτενώς για το προφίλ της εταιρείας, τις τυχόν αδυναμίες του παρελθόντος και το ζητούμενο.
2.Έλαβα κάποιο ενημερωτικό υλικό από τον πελάτη, ώστε να μπω στο κλίμα, αλλά κυρίως έκανα μια μεγάλη έρευνα στον ανταγωνισμό. Πρώτα για να κατανοήσω τι υπάρχει στην αγορά και δεύτερον, για να αποκλείσω και να αποφύγω η ίδια τυχόν λάθη και ατοπήματα που εντόπισα.
3.Πρότεινα το μενού και το περιεχόμενο -όπως κάνω συνήθως- κι ανέλαβα δράση.
4.Έγραψα τα κείμενα και μάλιστα, πρόσθεσα ένα επιπλέον κομμάτι υπηρεσίας-περιεχομένου, το οποίο δεν έχει ο ανταγωνισμός...
5.Έγιναν κάποιες μικροαλλαγές της τελευταίας στιγμής κι εγκρίθηκαν τα κείμενα και το προφίλ.
© διαδικτυογράφος 2008-2024. All Rights Reserved.