1.Αφού γνωρίστηκα με τον Digital Marketing Manager της εταιρείας κρουαζιέρας, ενημερώθηκα εκτενώς για την πορεία, φιλοσοφία και το κοινό της Louis Cruises μέσα από εξειδικευμένες, στοχευμένες έρευνες.
2.Μου δόθηκε ο βασικός κορμός αλλά και παλιότερα κείμενα/μπροσούρες της Louis Cruises και κατόπιν καταστρώσαμε πλάνο βάσει προτεραιότητας και διαθέσιμου υλικού, χωρίσαμε ενότητες και ξεκίνησε η διοχέτευση πληροφοριακού υλικού από τα αντίστοιχα τμήματα και τους συνεργάτες της Louis Cruises σε Ελλάδα, Κύπρο και Τουρκία.
3.Στην εργασία μου συμπεριλήφθηκε και ενδελεχής διαδικτυακή έρευνα, η οποία με βοήθησε ενημερωτικά και υποστηρικτικά τόσο στη συγγραφή των κειμένων όσο και στη διανοητική τροφή μου. Μου παρείχε επιπλέον τα ερεθίσματα που ήθελα να λάβω.
4.Όλο το site προχώρησε βάσει χρονοδιαγράμματος και οργανογράμματος και σε κάθε βήμα είχα την αμέριστη συνδρομή του ανθρώπου με τον οποίο συνεργάστηκα στενά συνολικά 6 μήνες, για την πραγμάτωση της κειμενογραφίας της εταιρικής ιστοσελίδας.
5.Όλα τα πρωτότυπα κείμενά μου μετά τη γραφή τους, δόθηκαν στα αντίστοιχα τμήματα προς έγκριση και όπου χρειάστηκε έγιναν μικρές αλλαγές ή τροποποιήσεις.
6.Εκτός από τις κρουαζιέρες, τους προορισμούς, τα πακέτα, τις εκδρομές, τα πλοία, την πολιτική, τα διαδικαστικά, έγραψα ακόμη για τις καμπίνες και τους λοιπούς χώρους των κρουαζιερόπλοιων, για τις δραστηριότητες αναψυχής και τις υπηρεσίες εν πλω, για τις θεματικές κρουαζιέρες, την εταιρική ατυότητα και άλλα, πιο χρηστικά κείμενα.
7.Μόλις ολοκλήρωνα κάθε θεματική ενότητα και τα κείμενά μου περνούσαν από τελική έγκριση, προχωρούσαν προς προσαρμογή και μετάφραση στην Αγγλική γλώσσα.
Υποψηφιότητα στα Ermis Awards (2013 - ιδιότητα: copywriter)
© διαδικτυογράφος 2008-2024. All Rights Reserved.