1. Γνωριμία και συζήτηση με τον ιδιοκτήτη της Net-Tomorrow.
2. Κατανόηση του τρόπου με τον οποίο δουλεύει, των λογισμικών που σχεδιάζει από το μηδέν, των αναγκών που καλύπτει, εκτενώς.
3. Περιήγηση στις ιστοσελίδες πελατών που έχει αναλάβει έως σήμερα.
4. Σε επαφή με τον πελάτη, κειμενογραφία του site και έγκριση για το τελικό αποτέλεσμα.
~ (μετά από 5 χρόνια:)
1.Διεξοδική κουβέντα για τους καινούργιους στόχους του γραφείου και την ανάγκη για αυτή τη ριζική αλλαγή, τόσο στα κείμενα όσο και στο εικαστικό του site.
2.Σημειώσεις με το πώς διαφοροποιείται η Net-Tomorrow σε σχέση με τον ανταγωνισμό και πώς αντιμετωπίζει κι ενημερώνει -για το κάθε στάδιο συνεργασίας- τους πελάτες της.
3.Μελέτη αγγλικών sites, τα οποία περιέχουν τη γραφή και το προφίλ που θέλει να πλησιάσει η Net-Tomorrow.
4.Πρόταση για το καινούργιο μενού, όχι σε επίπεδο περιεχομένου αυτή τη φορά, αλλά σε επίπεδο επιλογής λέξεων-νοημάτων-concepts.
5.Δημιουργία νέου σλόγκαν.
6.Στενή συνεργασία κι επαφή για τη συγγραφή όλων των κειμένων και την άμεση έγκρισή τους. Ο χρόνος πίεζε.
© διαδικτυογράφος 2008-2024. All Rights Reserved.