1.Έκανα την έρευνά μου αναφορικά με τους ανταγωνιστές του πελάτη και τις ελλείψεις του site του.
2.Συναντήθηκα στον επαγγελματικό χώρο του πελάτη, είδα από κοντά μερικά από τα προϊόντα κι αξεσουάρ, και πήρα μαζί μου φυλλάδια ενημερωτικά.
3.Έλαβα κάποιες τελευταίες πληροφορίες/διευκρινίσεις τηλεφωνικά και σχημάτισα το τελικό μου πλάνο, γύρω από τη μορφή και πληρότητα που θα έπρεπε να έχουν τα κείμενα για να ξεχωρίσουν και να «δουλέψουν» για τον πελάτη.
© διαδικτυογράφος 2008-2024. All Rights Reserved.