Loading...

ΑΒΑ ΕΡΜΗΣ

1.Γνωριμία από κοντά με τον πελάτη και διεξοδική συζήτηση, ώστε να καταλάβω τι έχει κατά νου. Επιπλέον, κράτησα σημειώσεις με όσα κομμάτια της δουλειάς του δε γνώριζα, καθώς και ορολογίες/μυστικά της δουλειάς.

2.Ερεύνησα τους θετικούς, για τον πελάτη μου, όρους που θα έπρεπε να συμπεριλάβει ή να προβάλει περισσότερο το site του.

3.Πέρασα από τις ιστοσελίδες των «ανταγωνιστών» του, χωρίς όμως διάθεση να επηρεαστώ. Άλλωστε, είχα από την αρχή κάτι τελείως διαφορετικό στο μυαλό μου σαν προφίλ.

4.Έστησα τους όρους και τις λέξεις-κλειδιά, όλη την πρώτη σελίδα του πελάτη, καθώς και τα περιεχόμενά της (το κεντρικό μενού αλλά και το αριστερό μενού, τις κατηγορίες και υποκατηγορίες).

5.Έγκριση όλων των κειμένων από τον ιδιοκτήτη της επιχείρησης και συνεννόηση με την εταιρεία κατασκευής του site, ώστε να ανεβεί σωστά το περιεχόμενο, με τις υποδείξεις μου.