1.Η ιδιοκτήτρια του μεταφραστικού γραφείου με πήρε τηλέφωνο και συζητήσαμε εκτενώς για το τι ακριβώς έχει στο μυαλό της και πώς μπορούμε να το πραγματώσουμε.
2.Μετά τα διαδικαστικά, βάλαμε μπρος και με ενημέρωσε για τον τρόπο που δουλεύει το γραφείο της, για τους συνεργάτες, τους πελάτες της και τι θα ήθελε να αποφύγει στα κείμενα.
3.Μου έστειλε ηλεκτρονικά το ψηφιακό φυλλάδιο που έχει ετοιμάσει, ώστε να πάρω μια εικόνα για το πώς εκείνη θα διαφήμιζε το γραφείο της προς τα έξω.
4.Αφού επικεντρώθηκα στη διαφορετικότητα της Λεξιθηρίας και στα υπαρκτά πλεονεκτήματά της έναντι κάποιων «ανταγωνιστών» που κινούνται σε συγκεκριμένες γραμμές, δημιούργησα την αρχική σελίδα καθώς και το εταιρικό προφίλ του μεταφραστικού γραφείου.
5.Πείραξα το υπάρχον σλόγκαν της Λεξιθηρίας, κάνοντάς το ακόμη πιο εύστοχο κι επαγγελματικό.
© διαδικτυογράφος 2008-2024. All Rights Reserved.