Loading...

uView

1.Επικοινωνία με τον πελάτη και ολοκληρωμένη συζήτηση γύρω από το αντικείμενο και τη μαμά-εταιρεία, η οποία εδρεύει στον Καναδά.

2.Συμβουλεύτηκα την καναδική ιστοσελίδα ως προς τα τεχνικά χαρακτηριστικά και άλλες χρηστικές λεπτομέρειες για το προϊόν.

3.Οργανώσαμε τις 4 ενότητες περιεχομένου για το ενημερωτικό φυλλάδιο.

4.Έχοντας μεγάλη ελευθερία κινήσεων, δημιούργησα κείμενα κατανοητά, ελκυστικά, μαρκετίστικα, μια και το φυλλάδιο απευθύνεται σε φορείς, κυρίως, οι οποίοι έχουν όφελος από την τοποθέτηση διόπτρας στον υπαίθριο χώρο τους.

4.Πρότεινα σλόγκαν στον πελάτη, ο οποίος τελικά και χρησιμοποιεί τουλάχιστον ένα από αυτά.