Loading...

SocialSpace Academy

1.Γνωριμία με τον ιδιοκτήτη της Ακαδημίας (Γνώσης) στα καινούργια γραφεία τους και πρώτη επαφή με το αντικείμενο, τις προσφερόμενες υπηρεσίες και τον ίδιο το χώρο.

2.Αναλυτικότατη περιήγηση κι έρευνα στις 2 ιστοσελίδες του ομίλου, ώστε να αποκτήσω σφαιρικότερη άποψη για το χαρακτήρα της επιχείρησης.

3.Πρόταση όσον αφορά το περιεχόμενο, την κατηγοριοποίηση των πληροφοριών, το στήσιμο των κειμένων, το ύφος και την προσέγγιση.

4.Εκτός από τα ίδια τα κείμενα, προχώρησα σε δημιουργία πολλών σλόγκαν, τίτλων και παραγράφων που λειτουργούν ως μια δυναμική, οπτική «χειραψία» με τον αναγνώστη.