1.Από κοντά συνάντηση με τους δύο ιδιοκτήτες της εταιρείας. Καταγραφή των σημαντικών -για τους ίδιους- πληροφοριών που αφορά το γραφείο και τους πελάτες, τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα, το πού επιθυμούν να δώσουν βαρύτητα και τι προφίλ θέλουν να περάσουν προς τα έξω.
2.Ερωτήσεις κατατοπιστικές που μου δίνουν την ευκαιρία να συντάξω και δομήσω, στο μυαλό μου, το τι θα περιέχει το φυλλάδιο και τι όχι (βασικό!).
3.Δημιουργία σλόγκαν, καταρχήν, για την επιχείρηση συνολικά.
4.Δημιουργία τίτλων για κάθε μία «κατηγορία» κειμένου και σύνθεση λεκτικού.
5.Προτάσεις για το στήσιμο και την αισθητική/λειτουργική μορφή της μπροσούρας.
© διαδικτυογράφος 2008-2024. All Rights Reserved.