1.Γνωριμία και διεξοδική συζήτηση με τον ιδιοκτήτη της εταιρείας, το όραμά του, τους στόχους και το Μάρκετινγκ πλάνο του.
2.Ανάληψη πρωτοβουλίας και παρουσίασης των δικών μου προτάσεων για το Μάρκετινγκ και την προώθηση του concept στην ελληνική αγορά. Συμφωνία για την στόχευση. Δημιουργία εταιρικής παρουσίασης για το B2B folder.
3.Οργάνωση content/Μενού. Δημιουργία προτεινόμενων σλόγκαν. Ατάκες που συνοδεύουν τον slider.
4.Πρωτότυπα κείμενα για τις βασικές μας κατηγορίες και σύνταξη διαδικαστικών οδηγιών για ευκολότερη χρήση και κατανόηση των επιλογών που έχει ο χρήστης.
5.Δημιουργία αυτοματοποιημένων emails για αποστολέα/παραλήπτη/συνεργαζόμενη εταιρεία.