1.Γνωριμία δια ζώσης με τον πελάτη στο κατάστημα της Λεμεσού, ώστε να δω από κοντά πρώτο χέρι τον χώρο, τα προϊόντα και τις γραμμές Φωτισμού.
2.Αναλυτική συζήτηση και σημειώσεις για το ζητούμενο, το προφίλ της εταιρείας, τα projects που έχει αναλάβει και τον τρόπο με τον οποίο συνεργάζεται με αρχιτέκτονες και δουλεύει με τους πελάτες.
3.Πρόταση για το στήσιμο συνολικά της νέας ιστοσελίδας και κατηγοριοποίηση του περιεχομένου.
4.Πρόταση σλόγκαν και συγγραφή των κειμένων στην Ελληνική, αρχικά, και κατόπιν της έγκρισης προσαρμογή τους στην Αγγλική με τις όποιες απαιτούμενες αλλαγές.
© διαδικτυογράφος 2008-2024. All Rights Reserved.