Loading...

windowPRO

1.Διεξοδική συζήτηση και με το digital agency αλλά και με τον ιδιοκτήτη της αντιπροσωπείας για την Κύπρο, ώστε να συμφωνήσουμε το ζητούμενο, το πού θα ρίξουμε το βάρος μας, τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα των προϊόντων μας που επιθυμούμε σε αυτό το στάδιο να προβάλλουμε κλπ..

2.Συνέχισα με έρευνα στον ανταγωνισμό, αλλά κυρίως στις ιστοσελίδες του εξωτερικού για τον τρόπο προσέγγισης και την ίδια την εφαρμογή των προϊόντων.

3.Ξεκίνησα με τα σλόγκαν/ατάκες στην Αγγλική, που βοηθά περισσότερο σε συμπυκνωμένα μηνύματα ως γλώσσα. Πρότεινα μια διαφορετική προσέγγιση λεκτικού για τα Ελληνικά.

4.Προχώρησα με το ραδιοφωνικό σποτ και κατόπιν, με το φυλλάδιο.