1.Ραντεβού με τον πελάτη στα κεντρικά γραφεία τους. Μελέτη επιτόπια παλιότερων κειμένων, από Δελτία Τύπου και Καμπάνιες.
2.Συζήτηση γύρω από «λάθη» κι αδυναμίες προβολής και προώθησης της εταιρείας.
3.Αφού έλαβα ηλεκτρονικά το υλικό πάνω στο οποίο θα «πατήσω», στρώθηκα και δημιούργησα μία συνολική, ομοιογενή Επικοινωνία για την ασφαλιστική εταιρεία που θα τις καλύψει τις ανάγκες προβολής των επόμενων ετών, τόσο σε online όσο και σε offline επίπεδο.
4.Ανάμεσα στα άλλα, πρότεινα στην εταιρεία μια σειρά από ατάκες εν είδει slogans, που μπορούν να χρησιμοποιηθούν στην ιστοσελίδα της αλλά και στην επαφή και τις Δημόσιες Σχέσεις της με τους πελάτες και τους ενδιαφερόμενους.
© διαδικτυογράφος 2008-2024. All Rights Reserved.