imh, Καμπάνια

«Τα Γραφεία Διασύνδεσης, «Φυτώρια» Επιτυχίας!»
Συνεργάτης χρόνων, στην Κύπρο, η imh μου ζήτησε να ετοιμάσω ένα concept και story board για ακόμα μία Καμπάνια. Αυτή τη φορά, για τα Γραφεία Διασύνδεσης των Πανεπιστημίων στην Κύπρο με την Αγορά Εργασίας. Ο συνδετικός κρίκος μεταξύ σπουδαστή και μελλοντικού εργοδότη, όχι όταν θα είναι αργά -δηλαδή όταν θα έχεις αποφοιτήσει- αλλά κατά τα έτη σπουδών σου. Τα οφέλη είναι πολλαπλά και έχουν εφαρμογή όχι μόνο για τους φοιτητές, μα και για τις ίδιες τις επιχειρήσεις που -εφόσον το θέλουν- μένουν up-to-date με τις εξελίξεις, τη σύγχρονη μορφή της μάθησης και τις ανάγκες της νέας γενιάς επαγγελματιών. Σαφέστατα οφέλη υπάρχουν -και έντονα μάλιστα- ακόμη και για τα ίδια τα εκπαιδευτικά ιδρύματα και τον τρόπο που διαμορφώνουν σκέψη, συνήθεια, συμπεριφορά προς το νέο αίμα της αγοράς εργασίας.
Όλα τα παραπάνω έλαβα στα υπόψη μου, κατόπιν της έρευνάς μου, για τη δημιουργία τόσο του κόνσεπτ όσο και του λεκτικού αλλά και της οπτικής επικοινωνίας που συμπεριέλαβα στο story board που παρέδωσα στους πανεπιστημιακούς φορείς του Νησιού και την imh, που ανέλαβε όλη την Ενημερωτική Καμπάνια.