Loading...

imh, Καμπάνια

1.Επικοινωνία με την imh και συγκέντρωση όλου του πληροφοριακού υλικού σχετικά με τα Γραφεία Διασύνδεσης, τον ρόλο και τον τρόπο τους.
2.Συλλογή τυχόν αποριών και ανάγκη για διευκρινίσεις από τη μεριά των πανεπιστημίων.

3.Οριστικοποίηση πληροφοριών και επόμενο βήμα, η δημιουργία του βασικού μου κόνσεπτ, της ιδέας και του σλόγκαν, της ατάκας, γύρω από τα οποία θα χτιστεί το σενάριο, οι χαρακτήρες, οι διάλογοι. Βοήθεια και πάσα με σχόλια για το οπτικό κομμάτι που θα ντυθεί σε δεύτερο χρόνο.