Halo

«Η φιλοσοφία του HALO υπερίσχυσε και πάλι»

Η ανάγκη, στο Κέντρο Φωτιστικών Εφαρμογών HALO, αφορούσε σε αυτή τη φάση τη σύνταξη δύο Δελτίων Τύπων, για τη συμμετοχή της εταιρείας σε μεγάλη έκθεση φωτισμού. Η ορολογία στο χώρο αυτό είναι πολύ συγκεκριμένη και οι πελάτες του HALO είναι είτε γνώστες του αντικειμένου είτε άνθρωποι με ευρωστία. Το κείμενο, συνεπώς, έπρεπε να είναι απολύτως ευθυγραμμισμένο με την πελατεία και το προφίλ της επιχείρησης ενώ, παράλληλα, το πλέον δύσκολο κομμάτι αφορούσε στην ίδια τη σύνταξη και χάραξη δομής του Δελτίου Τύπου.