Salon de Chance

«Διάλεξε λαχνό, διάλεξε το επόμενό σου σπίτι»

Δύσκολη αυτή η θεματολογία site, μια και δεν το είχα ξανακάνει. Λοταρία, αλλά όχι με λαχνούς ό,τι κι ό,τι, μα με έπαθλο το σπίτι των ονείρων σου! Κατοικίες καλαίσθητες σε διάφορα σημεία της Ελλάδας, περιμένουν το νικητή τους... Εκείνον που θα τραβήξει το τυχερό χαρτάκι∙ το τετράφυλλο τριφύλλι! Η λοταρία άνοιξε, κυρίες και κύριοι περάστε.

Ιδιαίτερο ανταγωνισμό δεν είχε αυτό το site στην Ελλάδα -σχεδόν μηδαμινό. Yπήρχαν και υπάρχουν, όμως, πολλές λοταρίες τέτοιου τύπου στην Αμερική. Το έργο μου, λοιπόν, επικεντρώθηκε στο να καταλάβω σε ποιο κοινό απευθυνόμαστε, το πώς να κάνω το όλο πακέτο ελκυστικό, χωρίς να είναι φτηνό, ύποπτο και διαφημιστικό. Άλλωστε, οι περισσότεροι θα γούρλωναν τα μάτια αν τους έλεγε κάποιος πως μόλις κέρδισαν ένα ονειρεμένο σπίτι! Κι όμως, αυτή η προσπάθεια ήταν πέρα για πέρα αληθινή, χωρίς τίποτα το κάλπικο.

Έγραψα κείμενα για τον Πρόλογο και τα Σπίτια που ήταν άμεσα, με νεύρο και σιγουριά, στοχευμένα και σε ισορροπία η ουσία με το περιτύλιγμα. Όπως κι ένα προσεγμένο κι αξιοπρεπές Εταιρικό Προφίλ, ένας αναλυτικός Πλοηγός (τρόπος λειτουργίας του site για τους επισκέπτες), καθώς και τα FAQs (Frequently Asked Questions).

NEWSLETTER

Μόλις ολοκλήρωσα τη συγγραφή κειμένων του site, περάσαμε στη δημιουργία newsletters, τα οποία ενημέρωναν μια συγκεκριμένη λίστα με χρήστες του Internet για τη δημιουργία του Salon de Chance. Περάστε για το επόμενό σας σπίτι!

GOOGLE ADS

Για να διαφημιστεί ο εν λόγω πελάτης, εκτός από άλλα Μέσα και χώρους, επέλεξε και τα google ads στο διαδίκτυο. Η συγκεκριμένη δουλειά μου ήταν πολύ δύσκολη, διότι, λόγω του "ευαίσθητου" αντικειμένου του site και των κανόνων της google, έπρεπε να επιτευχθεί η δελέαση των χρηστών αποφεύγοντας όμως εγώ να χρησιμοποιήσω συγκεκριμένες λέξεις και συνδυασμούς που να θυμίζουν π.χ. λοταρία ή τζόγο. Σωστή πρόκληση!