Light Life

«ακούστε το σώμα σας!»

Αυτό το νέο Πρότυπο Κέντρο Διατροφής και Μεταβολικού Ελέγχου, λίγο πριν ανοίξει και προσφέρει υπεύθυνα, επιστημονικά και ισορροπημένα προγράμματα διατροφής, κομμένα και ραμμένα στην κάθε περίπτωση πελατών του, μου ζήτησε να του γράψω τα κείμενα για το 6σέλιδο flyer του. Το εγχείρημα ήταν πολύ ενδιαφέρον όπως και η δουλειά που ανέλαβα. Κι αυτό, διότι είναι πάντοτε πρόκληση να γράψεις ένα διαφημιστικό, ελκυστικό, προχωρημένο κείμενο που δεν πρέπει όμως να θυμίζει σε τίποτα διαφήμιση ή δελτίο Τύπου φυσικά. Τουναντίον. Επιπλέον, είναι τραγικά δύσκολο να καταφέρεις να κάνεις έναν διερχόμενο να σταματήσει και να διαβάσει ένα κείμενο που εσύ του μοίρασες στο δρόμο! Όλοι κι όλα είναι περαστικά...

Αφού γνώρισα, λοιπόν, τα φιλικότατα παιδιά, τους ιδιοκτήτες του Κέντρου Διατροφής, και έμαθα κι εγώ το πώς θα πρέπει να λειτουργεί ένα τέτοιο κέντρο, με τι μηχανήματα, και πόσο εξατομικευμένα θα πρέπει να είναι τα προγράμματα διατροφής που οργανώνει ο διατροφολόγος -ώστε να "δουλέψουν" και μαζί να "ξυπνήσει" ο οργανισμός μας-, έπιασα δουλειά. Έκανα την έρευνά μου, συγκέντρωσα τους όρους που είναι πιο google-friendly, μάζεψα τα στοιχεία και τα χαρακτηριστικά από τις υπηρεσίες και τα μηχανήματα που χρησιμοποιεί το εν λόγω κέντρο και ξεκίνησα να δουλεύω αφαιρετικά! Άλλωστε, εδώ δεν είχα να κάνω με ένα δυναμικό site που έχει άπλετο χώρο για τα κείμενα, αλλά με πολύ συγκεκριμένο και περιορισμένο χώρο.

Το μυστικό στην προκειμένη ήταν να γράψω κάτι πολύ ευχάριστο, θετικό και δελεαστικό, ώστε ο περαστικός που θα πάρει στα χέρια του το φυλλάδιο της Light Life να διαβάσει, τουλάχιστον, την πρώτη σελίδα και να συγκρατήσει την ουσία, την επωνυμία και τη διεύθυνση! Από κει και πέρα, σαφώς κι έπρεπε να αναφερθούν κάποια πράγματα, σημαντικά για τους πελάτες μου και τη φιλοσοφία τους, αλλά κυρίως έπρεπε ορισμένα στοιχεία να τα κρατήσουμε για την δια ζώσης συνάντηση, στο Κέντρο Διατροφής πια.

SLOGAN

Εκτός από το flyer της, η ομάδα της Light Life μου ανέθεσε να δημιουργήσω το σήμα κατατεθέν της, το slogan που θα ακολουθεί το λογότυπο της εταιρείας στην ταμπέλα, στις επαγγελματικές κάρτες, στο φυλλάδιο και μελλοντικά, στο site. Προτίμησα να εστιάσω τελείως στο σώμα, που είναι και το ζητούμενο για κάποιον που αποφασίζει να προσέξει την υγεία του. Και τελικά είναι απλό: Το μόνο που χρειάζεται να κάνει κάποιος, είναι να ΑΚΟΥΣΕΙ ΤΟ ΣΩΜΑ ΤΟΥ! Αυτό μετουσιώθηκε σε σλόγκαν της Light Life.

ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΑ ΕΠΙΣΤΟΛΗ

Μετά τη δημιουργία του ενημερωτικού φυλλαδίου, σειρά είχε η δημιουργία μιας ευχαριστήριας επιστολής, η οποία θα απευθύνεται σε όσους κλείσουν προγράμματα στο συγκεκριμένο Πρότυπο Κέντρο Διατροφής και Μεταβολικού Ελέγχου. Μια επιβράβευση, τρόπον τινά, για αυτή τη θετική απόφαση και ένα "ευχαριστώ" από τους ανθρώπους της Light Life, για την προτίμηση και την εμπιστοσύνη.

PROMOTIONAL ΚΕΙΜΕΝΟ

"Ναι! Είναι fun να είσαι υγιής!"

Η εμπιστοσύνη και η καλή συνεννόηση (χημεία) σημαίνει συνεργασία με μέλλον. Έτσι, οι ιδιοκτήτες της Light Life απευθύνθηκαν σε μένα και για τη δημιουργία ενός promotional κειμένου, το οποίο θα διαφημίσει μια συγκεκριμένη υπηρεσία του Κέντρου σε ένα συγκεκριμένο site για μια μέρα, προσφέροντας στους χρήστες που θα το επιλέξουν σημαντική έκπτωση.