e-thermoSUN

«Υπέρυθρη θερμότητα: thermoSUN όπως λέμε ΉΛΙΟΣ!»

Ποιος ξέρει να μου πει τι εστί υπέρυθρη θέρμανση, πώς ακριβώς δουλεύει, τα πλεονεκτήματά της έναντι των συμβατικών μέσων; Χμμμ… Σε αυτό το project έριξα πράγματι πολύ διάβασμα, ώστε να μπορέσω να «κατακτήσω» τη γνώση και να τη μεταδώσω με απλά λόγια, ώστε να γίνει κατανοητή σε κάθε πιθανό αγοραστή. Η ιστοσελίδα έπρεπε να προλάβει χρονικά τη χειμωνιάτικη σεζόν, έτσι είχαμε έναν μικρό αγώνα δρόμου, που όμως έληξε αίσια. Και είχα πλήρη ελευθερία κινήσεων. Πλήρη! Σχεδίασα από πλευράς περιεχομένου, στησίματος και θέσης, μενού, σλόγκαν, τίτλων και φυσικά πρωτότυπων κειμένων, τα πάντα σε αυτό το site. Και θεωρώ πως, αν και λίγο «βαρύ» το θέμα χειροποίητη, κεραμική, υπέρυθρη τεχνολογία, η συγκεκριμένη ιστοσελίδα καταφέρνει να είναι ευχάριστη και άμεση.

~

φυλλάδιο: «Αποδεσμευτείτε από την κεντρική θέρμανση και τα κοινόχρηστα!»

Μόλις ολοκλήρωσα την υλοποίηση της ιστοσελίδας, προχώρησα στη συγγραφή του ενημερωτικού flyer που, ως αποδέκτες έχει τόσο ιδιώτες κι εμπόρους όσο και καταστηματάρχες κι επιχειρηματίες. Με μία σειρά από δυνατά σλόγκαν και τιτλάκια, έγραψα από την αρχή, για το φυλλάδιο πια, κείμενα προσανατολισμένα όχι τόσο στο να επεξηγήσουν όσο στο να προσελκύσουν και να αναδείξουν τα αποδεδειγμένα πλεονεκτήματα της υπέρυθρης τεχνολογίας στη θέρμανση, την τσέπη, την υγεία.

newsletter: «η Έξυπνη Θέρμανση δεν κοστίζει!»

Και μετά την ιστοσελίδα και το φυλλάδιο ακολούθησε -για να ολοκληρωθεί το Μάρκετινγκ του thermo-SUN- ένα δυνατό newsletter, με αποδέκτες ιδιώτες, εμπόρους και επιχειρηματίες. Εστιάζοντας στα πολύ δυνατά σημεία της υπέρυθρης τεχνολογίας και του συγκεκριμένου, γερμανικού σώματος, το newsletter δημιουργήθηκε για να δείξει ότι υπάρχει συμφέρων τρόπος θέρμανσης για το σπίτι και την επιχείρηση.