delivertoo.gr – on-demand delivery

“food too u!”

«Δεν έχεις υπηρεσία delivery;; Καλύτερα!»

Είναι πάντα διαφορετικό και πολύ-πολύ δημιουργικό όταν εμπλέκομαι ως Κειμενογράφος σε ένα project που βρίσκεται στα σπάργανα. Συχνά χωρίς αποκρυσταλλωμένο στόχο, που ψάχνει κι αυτό τα βήματά του και τους τρόπους έκφρασης και στόχευσης. Μία τέτοια περίπτωση ήταν ο πελάτης, ιδιοκτήτης της delivertoo.gr, και το timing μας ένα project εν τη γενέσει του.
Ανέλαβα, λοιπόν, τα πάντα, σαν προσχέδιο και creative copywriting Μάρκετινγκ concepts, για αυτή την αρχική πλατφόρμα με δικό της στόλο που θα εξυπηρετούσε όσες επιχειρήσεις εστίασης δεν έχουν δικό τους delivery: από τα παιχνιδιάρικα σλόγκαν και τα Call to Action AdWords μέχρι το B2B εταιρικό newsletter προς επιχειρήσεις, υποψήφιους πελάτες/συνεργάτες.
Η πρόκληση για μένα στο συγκεκριμένο έργο υπήρξε ο διττός ρόλος που ήθελε να έχει η επιχείρηση, ως B2B με εστιατόρια-συνεργάτες αλλά και ως B2C με πελάτες-καταναλωτές. Επίσης, έπρεπε να δομηθεί concept προσέλκυσης για οδηγούς ντελιβεράδες και έπρεπε να προσμετρηθούν οι μελλοντικοί στόχοι της εταιρείας με επέκταση σε άλλες μορφές παραγγελιοληψίας, αποστολών/delivery, mapping.